09-7492306

תבניות ליציקת בטון

בשנים האחרונות השימוש בתבניות ליציקת בטון דחק את טפסנות העץ המסורתית, וזאת בזכות היתרונות הברורים שיש לו על פניה: תהליך הבנייה מתקצר מאד, תוצאות היציקה טובות יותר ובנוסף – אורך חיי התבניות מאפשר להשתמש בהן במשך שנים רבות, בעוד את העץ יש לזרוק לאחר מספר שימושים מועט.

קלוזאר מייצרת תבניות ליציקת בטון במספר דגמים המותאמים לצרכים באתרי הבנייה השונים.
תבניות קלוזאר נפוצות בענף הבניין כבר עשרות שנים, ומשרתות קבלני ביצוע גדולים וקטנים כאחד.
כל מערכות התבניות תוכננו על ידי צוות המומחים של קלוזאר, בשיתוף עם מהנדסים וקבלנים בשטח, על מנת לייעל את העבודה איתן ולדאוג לביצוע איכותי, קל ומהיר של התהליך כולו.

תבניות קלוזאר מתאימות ליציקת ממ"דים, חדרי מדרגות, פירי מעליות, עמודים בגדלים שונים, חומות ועוד.

בקלוזאר ניתן למצוא תבניות ליציקת בטון המתאימות לסוגים שונים של אתרי עבודה:

tavniotlebeton_01תבניות פזל

תבניות קלות לעבודה ללא מנוף. מערכת תבניות פזל הינה מערכת מודולרית אשר תוכננה לשימוש גם באתרים בהם אין מנוף או עגורן – מבלי להתפשר על איכות הביצוע. תבניות פזל הינן קלות משקל, ואופן הרכבתן פשוט. השימוש בתבניות פזל זול משמעותית בהשוואה לעבודה בטפסנות עץ.

tavniotlebeton_02תבניות קומבי

תבניות בציפוי דיקט טגו. תבניות קומבי הן תבניות שמסגרתן עשויה מפרופיל פלדה מגלוון וציפוי הגב שלהן הינו מדיקט טגו פיני. תבניות קומבי ניתנות להנפה בעזרת מנוף כשהן מורכבות יחדיו, כך שלאחר היציקה אין צורך בפירוק קיר התבניות וניתן להעבירן מיד לשימוש היציקה הבאה.

tavniotaccord-03תבניות אקורד

תבניות פלדה כבדות לבטון / שיטת ברנוביץ', מערכת תבניות פלדה אקורד מיועדת לעבודה בעזרת מנוף, ומשמשת ליציקת קירות בטון וקירות בציפוי אבן / שיש בשיטת ברנוביץ'.

tavniotlebeton_04עמודים ותבניות מיוחדות

תבניות בייצור מיוחד לעבודות מורכבות ועל פי צורכי הלקוח.

 

tavniotlebeton_05אביזרים לתבניות

מגוון רחב של אביזרים איכותיים לתבניות, כגון מהדקים לתבניות, ברגי דיוידג, אטמי גז ואומים שונים.